Csendes Laura

 

 

Csendes Laura vagyok, 2012-ben mentem el el?ször konditerembe. Fél év edzés után kezdtem el komolyabban belemélyedni az edzés világába. Elkezdtem változásokat észrevenni magamon, és ez ösztönzött arra, hogy továbbra is minél többet foglalkozzak a testemmel.

 

 

Kés?bbiekben nekem is egy edz? segített a gyakorlatok pontos kivitelezésében, étrendben és motivált. Rájöttem, fontos, hogy valaki segítsen, motiváljon és mutassa a helyes utat. Arra gondoltam, hogy miért ne segíthetnék én is az embereken, kizökkenteni ?ket a monoton életükb?l és az ülés okozta károk helyrehozásában. A funkcionális edzéssel kezdtem el foglalkozni, aminek a lényege, hogy a testet egészként kezeli. Nem külön izomcsoportokra helyezi a hangsúlyt, hanem összetettebb gyakorlatokkal, egyszerre mindig több izomcsoportot dolgoztat meg. A mindennapi élet során el?forduló mozgások adják az alapot a gyakorlatokhoz, tehát guggolások, emelések, húzó és toló mozgások variációi képezik az edzés alapját. A hagyományos alakformáló, er?sít? edzésekkel ellentétben a funkcionális edzés komolyan igénybe veszi keringési rendszert is, így állóképességünkre is fejleszt? hatással van. Mivel az edzés összetett, szépen formálja az egész testet, és kondíciónkra is jó hatással lesz! A funkcionális edzésben az a jó, hogy bárkinek ajánlott, hiszen sokoldalúan fejleszt, többféle eszközt használ. A funkcionális edzést?l izmosabb, er?sebb, kitartóbb és rugalmasabb leszel. Az edzések alkalmasak izomnövelésre és zsírégetésre is egyaránt. Kezd?knek remek lehet?ség arra, hogy megfelel? kondíciót szerezzenek, meger?sítsék törzsizmaikat. Várok mindenkit szeretettel egy preventív de pörg?s funkcionális edzésre. 

 

Óra típusok

Ez az oldal sütiket használ.

Elfogadom Szeretnénk felhívni figyelmét, hogy weboldalunk a legjobb felhasználói élmény érdekében sütiket használ