Boot Camp

A Boot Camp az Amerikai Hadsereg (US ARMY) kiképzési módszere finomított - átlag fittségi szinthez mért - változata. Egy csoportos funkcionális edzésforma, mely tökéletesen ötvözi az er? és állóképességi gyakorlatokat a játékossággal. A repertoárban megtalálhatóak állóképességi és er?-állóképességi gyakorlatok, mindezt egyéni és páros feladatok, vagy épp sorversenyek során végezve, alapvet?en saját testsúllyal.

Nem igényel el?képzettséget, eszközismeretet, viszont megismertet a saját testeddel, a képességeiddel és korlátaiddal - melyeket képes leszel átlépni! Lehetsz kezd?, vagy haladó sportoló, 15, vagy 45 éves, férfi, vagy n?, itt a saját edzettségi szintednek megfelel?en tudsz dolgozni!

A kellemes fáradtságon - és esetleges izomlázon - túl a jó hangulat, a csapatszellem, az egymás buzdítása, segítése végig segít a motiváltságodban!

A Boot Camp épp ezért élmény és eredmény tökéletes ötvözete. Nem véletlenül nyerte el korábban „Az év módszere” címet.

A Boot Camp egy funkcionális edzés, lényege, hogy:

-a testet egészként kezeli. Nem külön izomcsoportokra helyezi a hangsúlyt, hanem összetettebb gyakorlatokkal, egyszerre mindig több izomcsoportot dolgoztat meg. A mindennapi élet során el?forduló mozgások adják az alapot a gyakorlatokhoz, tehát guggolások, emelések, húzó és toló mozgások variációi képezik az edzés alapját. 

-a  hagyományos alakformáló, er?sít? edzésekkel ellentétben komolyan igénybe veszi keringési rendszert is, így állóképességünkre is fejleszt? hatással van. Mivel az edzés összetett, szépen formálja az egész testet, és kondíciónkra is jó hatással lesz!

-A funkcionális edzésben az a jó, hogy bárkinek ajánlott, hiszen sokoldalúan fejleszt, sokféle eszközt használ.

- Az edzések alkalmasak izomnövelésre és zsírégetésre is egyaránt. Kezd?knek remek lehet?ség arra, hogy megfelel? kondíciót szerezzenek, meger?sítsék törzsizmaikat. Sportolóknak jó kiegészítés, hiszen adott sportágak egyoldalú terhelést rónak szervezetünkre, így a funkcionális edzésben az esetlegesen lemaradt testrészek, képességek is fejleszthet?ek. 

-És végül, de nem utolsó sorban ne feledkezzünk meg arról sem, hogy a funkcionális eszközöket a rehabilitációban is használják, nagyon jó eredményeket lehet velük elérni sérülések utáni gyógytornában, de a minden napi élet okozta gerincproblémák megoldásában is!

 

 

2000.-/f?, óra végén az edz?nél fizetend?

váltócip? kötelez?, törölköz?, víz ajánlott! :)

 

 

Edzők

Lencsés-Pál Petra

Az élet derekára érve szembesülhet az ember az el?z? 20 év ártalmaival.

Sosincs kés? elkezdeni!

Munka, család mellett is meg kell keresni a megfelel? mozgást és táplálkozást.

Lencsés-Pál Petra

Boot Camp, TRX-Bosu mix

Ez az oldal sütiket használ.

Elfogadom Szeretnénk felhívni figyelmét, hogy weboldalunk a legjobb felhasználói élmény érdekében sütiket használ