Cross Training

Az edzésr?l

Az edzés id?tartama 1,5-2 óra. Ebb?l kb. 30 perc a bemelegítés – nyújtás, mobilizálás, ízületek ráhangolása a terhelésre (állatjárás, planking), és kb. 15 perc az edzés végén a levezetés.

A f? programban saját testsúlyos er?sítés, klasszikus súlyemelés (szakítás, lökés) technikai gyakorlása, ill. ezek kombinálása köredzés jelleg?, er?-állóképeségi gyakorlatokban.

Rendszeres er?sít? gyakorlataink közé tartozik pl. a guggolás súllyal, felhúzás (deadlift), vállból nyomás, húzódzkodás, fekv?támasz és hasizom er?sítés.

Azoknak ajánlom, akik szeretnének keményebben edzeni és szeretik a kihívásokat.

Vélemény az edzésünkr?l Zsoltitól:

“Remek csapat, remek edz?vel. Ajánlom, ha er?södni szeretnél, ha állóképességedet szeretnéd növelni, ha energikusabb és fittebb szeretnél lenni a hétköznapokban, ha le szeretnéd gy?zni magad minden edzésen, ha feszegetni akarod a határaid, ha érezni akarod a folyamatos fejl?dést, ha fogyni szeretnél, ha izmosodni szeretnél, ha meg akarsz ismerni egy életformát, ha egészségesebb szeretnél lenni.

Ez nem az-az edzésforma lesz, amit utána az öltöz?ben hátrahagysz. Ez el fog kísérni a mindennapokban és megváltoztatja az életed, a gondolkodásod. Minden edzésen kiköpöd majd a tüd?d, de másnap büszkén mész majd munkába, iskolába és nem értik majd mit?l van ilyen jó kedved. De ne aggódj, mert emellett jókat nevetünk, és akkor kapod a legnagyobb tapsot és bíztatást ha épp az utolsó vagy. Mindig lesz mit tanulnod, mindig lesz hova fejl?dni és sosem fogsz két ugyanolyan WOD-dal találkozni. (Workout of the Day) El?ször nem érted majd miért akar mindenki nagyobb súllyal dolgozni, mikor te még a 20 kilós rúddal is küzdesz, majd azon kapod magad, hogy már olyan súlyokat emelsz, amir?l pár hónapja még álmodni sem mertél. Ha valami nem megy, ne aggódj, mert tuti van egy rávezet? gyakorlat. Mikor lejöttél azt hitted életedben nem fogsz kézen állni, majd fél év múlva már lesétáltál kézen 5 métert.

Mindezt miért? Hogy olyan fitt legyél, mint még soha és ami a legfontosabb, hogy jól érezd magad a b?rödben. Próbáld ki és hidd el magával ragad!”

EdzŇĎk

HorvŠth IvŠn

Magamról

Sport tapasztalat: 2 év öttusa, 20 év küzd?sport, 5 év triatlon, 5 év crossfit

Fontosnak tartom a fokozatosságot, a helyes technikai kivitelezést, a megfelel? súly kiválasztását, mindezt az ízületeink és egészségünk megóvása érdekében.

HorvŠth IvŠn

Cross Training

Ez az oldal s√ľtiket haszn√°l.

Elfogadom Szeretn√©nk felh√≠vni figyelm√©t, hogy weboldalunk a legjobb felhaszn√°l√≥i √©lm√©ny √©rdek√©ben s√ľtiket haszn√°l