Boot Camp

A Boot Camp az Amerikai Hadsereg (US ARMY) kiképzési módszere finomított - átlag fittségi szinthez mért - változata. Egy csoportos funkcionális edzésforma, mely tökéletesen ötvözi az erő és állóképességi gyakorlatokat a játékossággal. A repertoárban megtalálhatóak állóképességi és erő-állóképességi gyakorlatok, mindezt egyéni és páros feladatok, vagy épp sorversenyek során végezve, alapvetően saját testsúllyal.

Nem igényel előképzettséget, eszközismeretet, viszont megismertet a saját testeddel, a képességeiddel és korlátaiddal - melyeket képes leszel átlépni! Lehetsz kezdő, vagy haladó sportoló, 15, vagy 45 éves, férfi, vagy nő, itt a saját edzettségi szintednek megfelelően tudsz dolgozni!

A kellemes fáradtságon - és esetleges izomlázon - túl a jó hangulat, a csapatszellem, az egymás buzdítása, segítése végig segít a motiváltságodban!

A Boot Camp épp ezért élmény és eredmény tökéletes ötvözete. Nem véletlenül nyerte el korábban „Az év módszere” címet.

A Boot Camp egy funkcionális edzés, lényege, hogy:

-a testet egészként kezeli. Nem külön izomcsoportokra helyezi a hangsúlyt, hanem összetettebb gyakorlatokkal, egyszerre mindig több izomcsoportot dolgoztat meg. A mindennapi élet során előforduló mozgások adják az alapot a gyakorlatokhoz, tehát guggolások, emelések, húzó és toló mozgások variációi képezik az edzés alapját. 

-a  hagyományos alakformáló, erősítő edzésekkel ellentétben komolyan igénybe veszi keringési rendszert is, így állóképességünkre is fejlesztő hatással van. Mivel az edzés összetett, szépen formálja az egész testet, és kondíciónkra is jó hatással lesz!

-A funkcionális edzésben az a jó, hogy bárkinek ajánlott, hiszen sokoldalúan fejleszt, sokféle eszközt használ.

- Az edzések alkalmasak izomnövelésre és zsírégetésre is egyaránt. Kezdőknek remek lehetőség arra, hogy megfelelő kondíciót szerezzenek, megerősítsék törzsizmaikat. Sportolóknak jó kiegészítés, hiszen adott sportágak egyoldalú terhelést rónak szervezetünkre, így a funkcionális edzésben az esetlegesen lemaradt testrészek, képességek is fejleszthetőek. 

-És végül, de nem utolsó sorban ne feledkezzünk meg arról sem, hogy a funkcionális eszközöket a rehabilitációban is használják, nagyon jó eredményeket lehet velük elérni sérülések utáni gyógytornában, de a minden napi élet okozta gerincproblémák megoldásában is!

 

 

2000.-/fő, óra végén az edzőnél fizetendő

váltócipő kötelező, törölköző, víz ajánlott! :)

 

 

Edzők

Lencsés-Pál Petra

Az élet derekára érve szembesülhet az ember az előző 20 év ártalmaival.

Sosincs késő elkezdeni!

Munka, család mellett is meg kell keresni a megfelelő mozgást és táplálkozást.

Lencsés-Pál Petra

Boot Camp, TRX-Bosu mix

Ez az oldal sütiket használ.

Elfogadom Szeretnénk felhívni figyelmét, hogy weboldalunk a legjobb felhasználói élmény érdekében sütiket használ