Cross Training

Az edzésről

Az edzés időtartama 1,5-2 óra. Ebből kb. 30 perc a bemelegítés – nyújtás, mobilizálás, ízületek ráhangolása a terhelésre (állatjárás, planking), és kb. 15 perc az edzés végén a levezetés.

A fő programban saját testsúlyos erősítés, klasszikus súlyemelés (szakítás, lökés) technikai gyakorlása, ill. ezek kombinálása köredzés jellegű, erő-állóképeségi gyakorlatokban.

Rendszeres erősítő gyakorlataink közé tartozik pl. a guggolás súllyal, felhúzás (deadlift), vállból nyomás, húzódzkodás, fekvőtámasz és hasizom erősítés.

Azoknak ajánlom, akik szeretnének keményebben edzeni és szeretik a kihívásokat.

Vélemény az edzésünkről Zsoltitól:

“Remek csapat, remek edzővel. Ajánlom, ha erősödni szeretnél, ha állóképességedet szeretnéd növelni, ha energikusabb és fittebb szeretnél lenni a hétköznapokban, ha le szeretnéd győzni magad minden edzésen, ha feszegetni akarod a határaid, ha érezni akarod a folyamatos fejlődést, ha fogyni szeretnél, ha izmosodni szeretnél, ha meg akarsz ismerni egy életformát, ha egészségesebb szeretnél lenni.

Ez nem az-az edzésforma lesz, amit utána az öltözőben hátrahagysz. Ez el fog kísérni a mindennapokban és megváltoztatja az életed, a gondolkodásod. Minden edzésen kiköpöd majd a tüdőd, de másnap büszkén mész majd munkába, iskolába és nem értik majd mitől van ilyen jó kedved. De ne aggódj, mert emellett jókat nevetünk, és akkor kapod a legnagyobb tapsot és bíztatást ha épp az utolsó vagy. Mindig lesz mit tanulnod, mindig lesz hova fejlődni és sosem fogsz két ugyanolyan WOD-dal találkozni. (Workout of the Day) Először nem érted majd miért akar mindenki nagyobb súllyal dolgozni, mikor te még a 20 kilós rúddal is küzdesz, majd azon kapod magad, hogy már olyan súlyokat emelsz, amiről pár hónapja még álmodni sem mertél. Ha valami nem megy, ne aggódj, mert tuti van egy rávezető gyakorlat. Mikor lejöttél azt hitted életedben nem fogsz kézen állni, majd fél év múlva már lesétáltál kézen 5 métert.

Mindezt miért? Hogy olyan fitt legyél, mint még soha és ami a legfontosabb, hogy jól érezd magad a bőrödben. Próbáld ki és hidd el magával ragad!”

Edzők

Horváth Iván

Magamról

Sport tapasztalat: 2 év öttusa, 20 év küzdősport, 5 év triatlon, 5 év crossfit

Fontosnak tartom a fokozatosságot, a helyes technikai kivitelezést, a megfelelő súly kiválasztását, mindezt az ízületeink és egészségünk megóvása érdekében.

Horváth Iván

Cross Training

Ez az oldal sütiket használ.

Elfogadom Szeretnénk felhívni figyelmét, hogy weboldalunk a legjobb felhasználói élmény érdekében sütiket használ