Gerinctréning

Az óra egyszerű gyakorlatokból épül fel, közepes intenzitású tréning, amelyet lounge zenére végzünk. Átmozgatja a teljes testet, erősíti a helyes tartáshoz elengedhetetlen izmokat, enyhíti a nyak-, váll-, hát- és deréktájon érezhető feszülést, fájdalmat. Az eredmény látható és érezhető a törzsizmok erősödésében, fejlődik az egyensúlyérzék.

Ezen a gerinctréning órán meglepő módon nem a talajon végzett gyakorlatok a hangsúlyosak, ugyanannyit vagyunk a talajon, mint bármelyik más órán. Ugyanis a fekvés a legstabilabb testhelyzet, tehát nem kívánja meg az antigravitációs izmok működését. Azokét, amelyek a testtartásért felelősek. Mivel célunk az, hogy függőleges helyzetben (állva, ülve) megfelelően tudják tartani egyes testrészeinket, ezért ezekben a helyzetekben kell a gerinctorna gyakorlatokat is végeznünk.

 

Természetesen végzünk gyakorlatokat a talajon is, többek között hasizomerősítést. Az órának nagyon fotos része a nyújtás. Ellazítjuk testünk merev izmait, amelyek igazán üdítőleg hatnak túlhajszolt, stresszes életvitelünkben. A végeredmény: teljes kikapcsolódás, erősebb törzsizmok, szebb testtartás.

Edzők

Bártfai Ágnes

 

Bemutatkozás

 

2014-ben szereztem meg a sportedzői (aerobic) képesítést. Utána következtek a továbbképzések: Pilates intruktor, preventív gerinctréning (SpinalDance) Almásy Csilla Mozgásakadémiáján, Stretching + fascialazítás hengerrel, Core-stabilizáció. Legutóbb 3D-Dinamikus Jóga tanfolyamon vettem részt.

Bártfai Ágnes

Gerinc trainer

Ez az oldal sütiket használ.

Elfogadom Szeretnénk felhívni figyelmét, hogy weboldalunk a legjobb felhasználói élmény érdekében sütiket használ